Atentie! Legislatia PFA s-a
modificat incepand cu 15 ianuarie!


Va oferim ghidul Raporturile de munca ale PFA care prezinta si
explica in mod complet si profesionist ultimele modificari!
Informatii esentiale pentru orice titular de PFA/II/IF!
  
Stimate prieten,
 
Legea nr. 182/2016, intrata in vigoare la 15 ianuarie a.c., a schimbat consistent OUG nr. 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale.
 
Concret, iata ce se schimba incepand cu 15 ianuarie 2017:  
 
1. PFA poate avea in obiectul de activitate cel mult 5 clase de activitati prevazute in CAEN; 
 
2. PFA poate desfasura activitatile pentru care este autorizata, singura sau impreuna cu cel mult 3 persoane, angajate de aceasta, in calitate de angajator, cu contract individual de munca, incheiat si inregistrat in conditiile legii; 
 
3. O persoana titulara a PFA poate cumula calitatea de persoana fizica autorizata cu cea de salariat al unei terte persoane care functioneaza atat in acelasi domeniu, cat si intr-un alt domeniu de activitate economica decat cel pentru care PFA este autorizata;
 
4. Pentru stabilirea sediului profesional/punctelor de lucru este necesar ca persoana fizica titulara care se autorizeaza ca PFA, titularul intreprinderii individuale sau oricare membru al intreprinderii familiale, dupa caz, sa prezinte inscrisul care atesta dreptul de folosinta asupra imobilului cu destinatie de sediu profesional/punct de lucru;
 
5. Daca la sediul profesional, imobil cu destinatie de locuinta, nu se desfasoara nicio activitate economica, persoana fizica titulara a PFA care are dreptul de folosinta asupra imobilului depune o declaratie pe propria raspundere, sub semnatura privata, prin care atesta faptul ca la sediul profesional nu desfasoara activitate economica. Nu mai este necesar avizul comitetului executiv si nici acceptul proprietarilor cu care se invecineaza, pe plan orizontal si vertical, spatiul supus schimbarii;
 
6. Cererea de inregistrare si autorizare a functionarii PFA va fi insotita de actul doveditor emis de institutia de invatamant superior, din care sa rezulte ca sunt indeplinite conditiile prevazute la lit. a) si b);
 
7. In termen de 2 ani de la intrarea in vigoare a prezentei legi, (15 ianuarie 2019) persoanele fizice autorizate si intreprinderile individuale al caror numar de activitati incluse in obiectul de activitate este mai mare decat cel prevazut la art. 16 alin. (1), respectiv art. 24 alin. (1) din OUG nr. 44/2008 solicita oficiului registrului comertului competent modificarea, in mod corespunzator, a mentiunilor din registrul comertului referitoare la obiectul de activitate. 

+ multe alte modificari legislative pe care le veti gasi in lucrare!
    
    
Puneti-va la curent cu legislatia PFA care se va aplica in 2017!
De ce trebuie sa aveti ghidul “Raporturile de munca ale PFA”?
   
Conform datelor ONRC, la sfarsitul anului 2016, in Romania erau 384.823 de contribuabili inregistrati ca PFA/II/IF. O tinta importanta pentru Fisc si pentru ITM, asadar, ca potentiala sursa de venituri pentru bugetul de stat, mai ales ca cei mai multi dintre acesti contribuabili nu au o pregatire juridica sau fiscal-contabila si pot fi usor victime ale unor abuzuri din partea inspectorilor.
 
Daca faceti si dvs. parte din randul acestor contribuabili sau daca intentionati sa va infiintati un PFA, va oferim exact ceea ce va trebuie: un ghid practic extraordinar, care va protejeaza 100% in cazul unui control!
 
Este vorba despre Raporturile de munca ale PFA, un instrument de lucru care va ajuta sa mergeti prin labirintul legislativ 2017, fara nici cea mai mica posibilitate de a gresi. Acest ghid va arata limpede care este legislatia la zi aplicabila in cazul PFA, cum trebuie interpretata si ce capcane ascunde. Dar, mai ales, acest ghid va arata pas cu pas ce aveti de facut in orice situatie in care intrati in contact cu inspectorii ITM si cum sa fiti pregatit si sa le faceti fata cu succes. 
    
Descoperiti in lucrarea Raporturile de munca ale PFA:
 
 Reglementari de legislatia muncii pentru PFA
 Elemente de legislatie specifica analizate de catre specialisti
 Comentarii ale legii, sfaturi, recomandari si atentionari
 Studii de caz, exemple de aplicare corecta a legislatiei in vigoare
 Raspunsuri la intrebari, solutii si temeiuri legale pentru situatii des intalnite in practica PFA
    
   
PFA-ul este in momentul de fata cea 
mai avantajoasa forma juridica de organizare...
 
...in cazul in care doriti sa obtineti venituri din activitati independente. 
 
Dar trebuie sa stiti sa o calibrati in asa fel incat sa va foloseasca si sa va feriti de pericolele care va ameninta la orice pas (de la impozite ucigatoare pana la recalificarea ca activitate dependenta) si sa folositi in favoarea dvs. TOT ceea ce legea va permite, ca sa ramaneti cu mai multi bani de pe urma activitatii ca PFA. 
 
Avantajele PFA sunt numeroase: 
 
1. procedura de infiintare este simpla si va costa mai putin de 700 de lei 
2. cheltuielile de administrare sunt mici (mult mai mici decat in cazul unui SRL) si puteti transfera foarte multe cheltuieli de la salariat la PFA 
3. puteti tine contabilitatea in partida simpla (nu va trebuie contabil), cu conditia sa aveti in vedere aspectele la care se uita inspectorii fiscali 
4. aveti mai putine declaratii fiscale de depus, mai ales daca ocoliti capcanele legale 
5. puteti dispune in orice moment de banii incasati, nu doar la sfarsitul anului, atunci cand se stabileste modalitatea de repartizare a profitului
6. beneficiati de un regim fiscal mai convenabil fata de cel al unei microintreprinderi prin simplul fapt ca nu platiti impozit la incasari, ci la venitul ramas
    
Cui se adreseaza produsul?
 
CD-ul Raporturile de munca ale PFA contine informatii utile:
 
  Persoanelor fizice autorizate (PFA)
  Intreprinderilor individuale
  Persoanele care exercita profesii liberale
  Responsabililor HR din firmele care colaboreaza cu PFA
  Contabililor si juristilor care detin sau colaboreaza cu PFA 
    
Indiferent de categoria din care faceti parte, cunoasterea legislatiei muncii privitoare la PFA este obligatorie. Comanda acum exemplarul dvs.! Capatati o viziune de ansamblu asupra prevederilor legale in vigoare si evitati sanctiunile pe care incalcarea legii le prevede!
      

MARTURII

“Am in biblioteca toate lucrarile scoase de firma dvs. avand ca tema PFA-urile. Apreciez solutiile concrete, la obiect, pentru probleme pe care si le pune oricine aflat la inceput: PFA sau SRL? Ca PFA merita sa ai angajati? Etc. Apreciez foarte mult faptul ca sunteti foarte prompti cu informatiile explicative atunci cand intervine o modificare legislativa.” - 
Alexandra Marcoci, Bucuresti

“Va multumesc pentru informatiile primite! Nu m-am simtit niciodata confortabil sa-mi iau informatiile legislative de pe net. E foarte bine ca v-ati gandit sa adunati la un loc toate aceste lucruri privitoare la legislatia muncii pentru PFA.” – Anca Serban, PFA, Timisoara
       

“Raporturile de munca ale PFA” va ofera TOT!
Gasiti intr-un singur loc absolut toate raspunsurile de care aveti nevoie:
   
Informatiile furnizate pe CD-ul Raporturile de munca ale PFA de catre specialistii Rentrop &Straton sunt grupate in 3 sectiuni majore:
 
Sectiunea I -  Infiintarea PFA 

 Ce pasi trebuie sa urmeze o persoana pentru a se autoriza si inregistra ca persoana fizica autorizata?
 Ce documente sunt necesare? 
 Modele de documente necesare

  
Sectiunea a II-a - Comentarii privind legislatia muncii pentru PFA

Aici gasiti abordate diverse teme de interes major pentru activitatea PFA.

Descoperiti: Ce trebuie sa stiti in calitate de PFA angajator
 
 PFA sau salariat. Avantaje si dezavantaje
 Ce implica participarea sotilor la activitatea PFA
 Tipurile de contracte pe care le poti incheie in calitate de PFA
 Raporturi juridice stabilite de PFA cu parteneri straini din UE si NON-UE. Documentul portabil A1
 PFA nerezident
 Care sunt drepturile PFA


Sectiunea a III-a - Studii de caz rezolvate, situatii frecvent intalnite in activitatea PFA
 

Cuprinde solutii solicitate de catre colegii tai PFA privind:
 
 Lista declaratiilor pe care trebuie sa le depuna PFA si termenele in care trebuie depuse . Cum completeaza PFA declaratiile?
 Cumul de functii salariat si PFA
 Angajarea salariatilor de catre PFA. Ce trebuie sa faca o persoana fizica autorizata in calitate de angajator
 Acordarea concediului de maternitate
 Colaborarea cu alte PFA
 Suspendarea activitatii PFA pe perioada de Concediu de Crestere a Copilului. Cum poate obtine PFA venituri in perioada concediului pentru cresterea copilului?
 Optiunea PFA cu privire la cota de CAS
 Ce documente trebuie sa intocmeasca PFA  in desfasurarea activitatii sale? 
 Concediu de maternitate. Cumul salariat si PFA
 Cumul PFA si pensie anticipata
 Obligatii privind TVA
   
Sunt doar cateva dintre subiectele pe care le gasiti tratate in lucrarea pe CD Raporturile de munca ale PFA. Comandati acum exemplarul dvs. si aflati si restul de tematici abordate.
     
Comandati ACUM exemplarul tau si bucurati-va de toate avantajele si beneficiile pe care cunoasterea atenta a subtilitatilor legii si ajutorul unor experti specializati in legislatia muncii pentru PFA vi le aduc!

REDUCERE 40%
Pret redus: 91 lei + 5% TVA = 95.55 lei
Pret standard: 161 lei + 5% TVA = 169.05 lei!

 
Cu doar 91 lei (+ 5% TVA) puteti avea acum alaturi cel mai “titrat consultant” in materie de legislatia muncii pentru PFA!
 


Cu tot respectul pentru alegerea dvs.,

Carmen Paun,
Divizia Editoriala Legislatia Muncii || HR
Rentrop & Straton

M.B. 

                          PS. Nesigur de investitia ta?
 


Profitati de Garantia “Toti banii inapoi!” de care beneficiati timp de 30 de zile! Aveti timp suficient sa hotarati daca informatia prezenta pe CD va este sau nu utila. Odata decis, il pastrati sau nu. Daca il returnati in perfecta stare, in ambalajul original pe adresa editurii, Rentrop & Straton va restituie integral suma investita. Fara intrebari incomode! Ce aveti de pierdut?


Nota:
* CD-urile Rentrop&Straton ruleaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10.
** Un CD poate beneficia de maximum 3 activari. Cerinte hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. Utilizati o conexiune de internet pe calculatorul pe care este instalat.


* ATENTIE: Daca doriti activarea CD-ului pe un numar nelimitat de calculatoare, va rugam sa bifati optiunea «Activari nelimitate» din Formularul de Inscriere.

Formular de comanda

Recomandati prietenilor acest produs prin apasarea butonului
Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE! Doar in luna aprilie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!

Bifati produsele dorite:


Persoanele care au comandat produsul Raporturile de munca ale PFA au fost interesate si de:


Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Nota de informare!

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Pro, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSPRO.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.